Bandit Boat + Olive House

Snart känner man sig som människa bara man får lite mat i sig! Har varit en jäkla tuff men rolig helg måste jag ändå säga, i fredags så åkte jag på Bandit Boat men några kompisar och vi ett ganska stort gäng men de visade sig att man kände många utöver de på båten så de va jävligt roligt. Tyvärr så missade vi i princip alla band, hahah så jävla lyckat de är ju därför man åker båten för att se banden men men så kan de gå när man inte riktigt har koll på allting....!
Efter Bandit Boat så åkte vi hem till Malin och Jonas för att käka lite middag och sen vidare förbi mig för att lämna packningen och sen vidare till Helena för att festa vidare :) Emma och Mathias kom förbi för vi skulle ner till Olive House för dom hade Rocktema så vi va ju självklart tvugna att gå. Dom hade mannekäng visning och sen va de ett live band som spelade som hette Fatal Smile hade en grymt jävla snygg sångare måste jag säga nackdelen va bara att publiken va jävligt lam däremot :/
De slutade med att jag gick tidigare för jag va grymt sliten från båten men Emma och Mathias festade på vidare :P hehe!


Fatal Smile




Emma




Sexy Rock chick


Fatal Smile        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0