Sovmorgon

Vaknade kl. 10 idag så tog en riktigt lång och välbehövlig sovmorgon idag, varit så jävla sliten efter Bandit kryssningen i helgen som va så nu tänkte jag att man skulle vara lite duktig och plugga och läsa klart allting som ska vara läst tills nästa seminarium som är på måndag. Egentligen skulle vi träffas i arbetslaget idag och jobbade på VFU-uppgiften men två i gruppen hade sjuka barn så vi fick skjuta upp de tills på torsdag istället.

Senare ikväll ska jag ner och simma vilket jag gjorde igår, ska ner med mamma men hon ska gå och träna Easy Line men jag kan inte de eftersom min fot fortfarande inte har återhämtat sig efter mitt liss missöde på Valborg :P så de får bli simmning fram tills dess att den har läkt helt ordentligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0