Suck...

Haft världens tråkigaste föreläsning idag i skolan de va nästan så att jag somnade men tur som va så hade jag datorn med mig så jag började surfa in på allt möjligt bara för att inte somna :)
Kom hem runt 1 om inte senare från skolan så jag satte mig ner direkt för att plugga för annars vet jag att jag bara hade somnat på soffan eller något sånt.
De är hur mycke som helst nu i skolan :/ två examinationer som ska göras i denhär kursen och jag tappar motivationen nu när jag vet att "sommarlovet" snart är här då jag ska jobba hela sommaren men jag åker till SRF den 5/6 och jag läääängtar som fan!!! Men innan dess så ska jag åka på Bandit Boat 11 nu på fredag vilket jag också verkligen ser fram emot :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0