Taggad

Är så jävla taggad inför kryssningen som jag ska åka på på fredag :) Har provat lite kläder inför kryssningen samt skor, sjukt svårt att bestämma sig för vad man ska ha på sig :/ men tror jag har bestämt mig för vad de blir nu!!! I alla fall kryssningen på fredag är för att fira min faster som fyller 50 år och vi blir ca 22 personer som ska åka, allt från släkt till vänner till släkten :D

Om exakt 1 månad idag så åker jag iväg på Bandit kryssningen, wooooooohhhhhooooo!!!! Sjuuuukt jävla taggad till den kryssningen också fast lite mer måste jag säga, de är jag ändå trots allt Bandit kryssningen liksom. Blir till att dela hytt med Angelica sen ska Malin, Elin, Helena, Bulten och Martin och några andra också åka såklart :) Så vi blir ett litet gäng ändå som åker :P
Dessutom är de grymt bra band som ska spela denhär gången och då blir man ju såklart ännu mera taggad ;P

 
                  Senaste Bandit kryssningen med Emma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0