Panik!!!

Måste bara få skriva av mig innan jag kan fortsätta med denhär jävla examinationen igen....
Jag är helt slut i huvvet efter att ha suttit och försökt att skriva och få klart examinationen idag att jag har nästintill gett upp hoppet och känner att jag lika gärna bara kan hoppa av istället för att utsätta mig för dehär :/ Vill verkligen inte få ett Fx eller ett F!! Men samtidigt känns de som att jag inte kan hoppa av nu efter att ha gått mer än 1 år på denhär utbildningen, känns som bortkastad tid och bortkastade pengar då man ändå kommer att ha lån efteråt från CSN som jag måste betala även fast jag inte har gått klart utbildningen. Så de blir väl att ta sig i kragen och skriva klart examinationen, den ska ju trots allt vara inlämnad imorgon men jag känner att paniken ligger precis under huden och har haft några panikattacker under dagen men men bara skaka av sig de och sätta igång igen så får man hoppas på de bästa helt enkelt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0