Sorry!!!

Vet att jag inte har skrivit på länge men har haft sjukt mycke att göra på den sista tiden i denhär språkkursen som vi har nu i skolan :/ Blir tokig på hur mycke som ska göras och hur kort tid man har på sig att göra allt också.

Nu sitter jag nämligen hemma hos mina föräldrar ute på landet eftersom lektionen idag blev inställd så jag kunde stanna kvar här för att skriva så fingrarna glöder på min examination som ska vara inlämnad på onsdag. Som tur är så är som sagt lektionerna inställda idag och imorgon så jag är ledig hela veckan förutom inlämningen av examinationen och sen jobbar jag helgen som kommer så man kommer ha ganska fullt upp ändå.
Har tappat motivationen till att skriva på examinationen just nu, har suttit uppe och skrivit sen kl.7, två timmar alltså! Nej, jag får nog ta mig i kragen och fortsätta skriva så jag blir klar med den, ska åka hem nångång under dagen också eftersom jag ska gymma ikväll :) få rensa tankarna lite!



Såhär ser de ut för mig just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0