Nostalgimiddag

Var hemma på middag ikväll hos Mathias med Emma och Elaine då vi åt tacos som vanligt när vi ska äta middag tillsammans :)
När jag kom till Mathias så satt alla och drack även fast jag var försenad, jag som hade tänkt att maten skulle vara klar när jag kom men icke! Så jag gick direkt in i köket för att börja med maten eftersom jag var hungrig så jag blev "mamma/kocken" för kvällen och Mathias blev "servitrisen".
Efter maten så började vi titta på gamla bilder eftersom vi har kännt varandra ända sen vi va jätte små så de blev en otroligt rolig nostaligtrip igår samt att vi dansade och hade allmänt roligt som vi brukar ha tillsammans :)

                                                                    Jag & Emma

                                                                     Jag, Mathias & Emma

                                                                  Jag, Mathias & Emma

Senare på kvällen så skjutsade jag Elaine till hennes "kille" och när jag hade lämnat henne där så åkte jag hem till mina föräldrar.

Idag så va jag och mamma iväg till ica i Rimbo för att inhandla lite god mat tills ikväll samt frukost tills imorgon och på söndag så blire till för mig att åka hem med mina katter. Komma tillbaks till verkligheten då skolan börjar igen på måndag :/ och jag har en examination som jag ska lämna in då som jag försöker att sitta och bli klar med nu :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0