Slutspurt

Va inne på sista seminariet igår för denhära kursen och de va ju ett stort jävla fiasko, så jävla onödigt att jag ens åkte dit! Skulle ha stannat hemma som jag tänkte men men... De va i princip kanske sju stycken där och under dom två timmarna så togs inget viktigt upp utan jag skulle hellre ha kunnat sitta hemma och skrivit på examinationen istället!!!

Idag däremot så äre slutspurten på examinationen som jag har tänkt göra klart så jag slipper sitta och stressa imorgon och få en lugn och skön kväll. Mamma och jag ska nämligen gå och träna ikväll, vi ska gå på Afropowerdance vilket jag tycker är jäkligt roligt eftersom jag älskar att dansa :P

Nee nu ska jag koka lite kaffe och få arslet ur vagnen och skriva klart examinationen fast jag inte har någon motivation till de :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0