Sovmorgon

Kom ut till mina föräldrar igår efter vi hade varit på min kusin Lucas 3-års kalas :) Sötnosen fick hur mycke presenter som helst och såklart var de massa bilar och traktorer som gällde...
Tog lite sovmorgon imorse och efter de så började mamma och pappa att packa ihop för dom skulle åka till några bekanta till familjen och sova över där tills imorgon och sen kommer dom hem. Jag bestämde mig för att stanna kvar här eftersom jag verkligen måste skriva på min examination som jag har men de går lite segt :/ Kanske beror på att jag somnade om efter mamma och pappa åkte och vaknade med ett ryck 13:30 så de känndes förjävligt måste jag säga. Hela dagen är förstörd och jag som hade tänkt att jag skulle komma upp tidigt så jag får mycke gjort men jag har sovit bort hela dagarna under min 3 veckors ledighet vilket suger ganska så hårt!!! Men men jag har bara mig själv att skylla, tror de kommer bli ganska jobbigt sen när skolan börjar igen på måndag... Bara ta sig i kragen och gå upp tidigt då fast man kommer att vara trött så in i helvete...

Nä nu ska jag ta och laga till lite sen "lunch" tänkte jag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0