Städa + plugg

Har varit och städat hos Eva, mitt lilla svartjobb som jag har :) Brukar alltid bli så att vi sitter och prata en massa i två timmar och sen dammsuger jag av de sista jag gör innan jag går! Vi hade en jättetrevlig pratstund idag, privat saker som inte kommer ut till andra. De är så himla skönt att kunna komma dit och ventilera sig och allt man har hållit inne så går man därifrån som en mycke gladare människa!

När jag kom hem sen efter jag hade varit hos Eva så började jag att städa udan julen, orkar inte ha grejjerna framme längre och satte på en maskin tvätt så jag får undan lite eftersom jag hade tänkt att åka ut till mina föräldrar ikväll och vara där hela veckan eftersom skolan börjar nästa vecka och jobbet så tänkte jag att jag kunde åka ut dit och vila upp mig innan. Men de blir till att plugga som bara fan eftersom jag har latat mig hela jullovet och fick panik idag att jag måste göra klar min examination som ska in nästa vecka så jag har lite bråttom så jag fick sätta mig ner idag och skriva som bara den. Vi får se om jag lyckas att få ihop examination :/ håll tummarna!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0