73 dagar kvar!!!

Nu är jobbhelgen äntligen över :) men inte får man nå ledigt här inte utan imorgon blire att gå ut på praktik hela veckan förut på fredag då jag ska in till skolan på en föreläsning sen handledning efter de!! Men efter de så har jag äntligen min lediga helg!!! :D På lördag så ska jag faktiskt gå på en dejt, tro de eller ej :P Vi får se hur de går, haha!!!

Nånting som jag verkligen börjar längta till nu när de inte är så många dagar kvar är till Sweden Rock, har suttit och lyssnat på alla band som jag tycker är bra idag som ska komma dit och de är inte fy skam :) De kommer komma grymt bra band enligt mig!!!!!! Så nu är de nästan dags att börja packa eller börja tänka på vad man måste inköpa till årets festival man skulle ju behöva lite nya kläder och skor, lite allt möjligt :P
Ska bli så jääääääävla roligt!!!!!!!!!!!


Här är en bild från förra året med några personer som jag och pappa träffade på Sweden Rock 2011 dock träffade vi KåKå, Tomas & Björn år 2010, riktigt härligt gäng :)
KåKå, Tomas, jag, pappa, Holger, Gustav & Björn


Här är jag med min älskling ;) Simon Cruz, sångaren i Crashdïet <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0