Födelsedagsfirande

I fredags överraskade jag, Emma och Elaine Mathias med bowling, Sigma bowlingen såklart :P Han blev ganska överraskad och de va hur kul som helst, va grymt längesen jag bowlade men jag kom inte sist iaf utan på tredje plats, Emma kom 1:a, Mathias 2:a och Elaine 4:a!! Danny (Elaines storebror) va även där och bowlade med sin kompis, längesen man träffade honom så de va faktiskt roligt...

På lördagen så va de den riktigta födelsedagsfesten för Mathias, först blev de middag (hemmagjord pizza ala Mathias) suuuupergod va den :) Blev proppmätt och till efterrätt blev de Emmas hemmagjorde Rocky Road som även den blev supergod. Man rullade i princip iväg därifrån sen när vi skulle ut på krogen, de blev KC/Garage i Märsta. Va mycke folk där faktiskt och jag hade de ganska roligt, hade gärnat velat vara inne på Garage hela tiden men Mathias som va födelsedagsbarnet tycker inte om sån musik och de va han som fick bestämma under hela kvällen :) Tony va med en stund ut på KC men åkte hem tidigare än oss, Jocke va däremot snäll och kom och hämtade och så vi slappa sitta på nattbussen, han körde hem alla oss :) Taaaack!!

Här kommer lite bilder från i lördags!!!




Mathias häller upp välkomstdrinken




Bålen


Den goda hemmagjorda pizzan


Födelsedagsbarnet Mathias, 24år!!!


Emma's hemmagjorda efterrätt, Rocky Road


Jag & Emma


Emma & Mathias på bussen till station


No comments!!!




Emma & Mathias


@ Garage


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0