Sooool

Åhhhh vilken underbar härlig dag, solen skiner och man kan inte bli nåt annat än glad :)
Har däremot legat helt däckad hela dagen igår, bakis som bara tusan och hade ingen ork till nåt utan låg bara i soffan och glodde på film!
I lördags va jag på inflyttningsfest/födelsedagsfest hemma hos min kusin Daniel och hans tjej Malin, de va jättetrevligt och roligt folk att prata med. De hela slutade med att vi tog en taxi och åkte in till stan till Anchor, där sprang jag på en kompis och småpratade lite. Efter Anchor så blev de att jag Angie, Natty och Johanna (min kusin) skulle hitta nånstans att äta lite nattmat men vart vi än gick så va de hur lång kö som helst. Till slut så blev de att vi åt på Max och sen tog vi nattbussen hem, jag somnade men som tur va så hade jag mina kompisar som väckte mig :P Kom hem runt 6 på morgonen och var helt slut och slängde mig i sängen :D

Här kommer lite bilder från i lördags!


Angie




Jag & Malin


Daniel, jag & Malin


Daniel försöker undvika kameran :)


Daniel, jag & Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0