Long time no see

Nu va de jääävligt längesedan som jag skrev men jag är inte så vidare duktig att hålla liv i denhär bloggen eftersom de i princip inte är enda enda jävel som läser den. Men men kan väl fortsätta att ha den för att kunna skriva av mig lite emellanåt som nu.
   Sitter hemma hos mina föräldrar och tentapluggar och skriver på en hemsk tenta som ska in på onsdag och på tisdag har jag gruppredovisning så jag har inte direkt så mycket tid kvar på mig att skriva. Hittar däremot ingen motivation till att skriva eftersom jag vet inte ens om jag skriver dem "rätta" saker som läraren är ute efter. Jag vet inte vad som har hänt men jag har verkligen tappat min motivation helt till skolan att forsätta plugga, jag har varit på väg flera gånger att hoppa av men jag har sa till mig själv när jag började utbildningen att jag skulle gå klart den vad de än tog eftersom jag tänker inte sitta och beklaga mig sen att jag inte gick klart när jag hade chansen och dessutom tänker jag inte sitta och betala tillbaks onödiga csn pengar som jag har lånta helt i onödan i sånna fall.

                         Såhär ser de ut nu när jag pluggar, både myser och tentapluggar med katterna

Som sagt så är jag hemma hos mina föräldrar, jag åkte hit i fredags efter en incident som hände i Väsby när jag körde mamma's bil och skjutsade Evelina, kom körandes på centralvägen när en kärring kom utkörandes från Nils Åhlins väg, vid Ullis och körde rätt in i höger sida av min bil. Inte nog med de utan jag, mamma och pappa skulle till min kusin Cissi födelsedag sen på lördagen och då ville denhär kärringen mötas upp för att kolla igenom så att hon skrev rätt information på skadeanmälan. När vi möter upp henne, hennes kille och svärfar så har kärringen ändrat sin historia helt till att de helt plötsligt var mitt fel och att de va jag som körde in i hennes bil. De var världens explosion, jag vart förbannad så in i helvete, jag bara kokade och mamma vart förbannad men till slut skrev vi klart papprerna och jag har idag tagit en massa bilder på skadan och ska skicka iväg skadeanmälan imorgon till mamma's förskäringsbolag. De syns klart och tydligt på bilderna vems fel olyckan var så!
   Nu till något roligare, idag åkte jag, mamma och Jessica (mina föräldrars granne) iväg till Rusta i Väsby för Jessica skulle köpa gardinstänger till deras sommarstuga och då hittar man allt möjligt när man är på Rusta förutom gardinstänger. Istället köpte vi en massa annat roligt :) vi åkte i alla fall sen iväg till Jysk i rotebro och där hade dem gardinstänger och även en sko-outlet så de blev ett par skor för mig och utanför fanns de en loppis så vi gick runt och kika lite där och då hittade jag min ryggsäck som jag har letat efter så länge. Äääntligen!!! Glad och nöjd blev jag så sen kunde vi åka tillbaka hem till mina föräldrar och Jessicas sommarstuga.
 
Jag vet att de blev ett väldigt långt meddelande den här gången men de va bara för att jag hade så mycket att säga :P Hoppas ni orkade läsa hela annars skit samma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0